Тетяна Маркова про ринку житла після карантину
Опубликованно 11.07.2020 16:45
Тетяна Маркова, директор Департаменту продажів і маркетингу ПРАТ "ХК "Київміськбуд" прокоментувала ситуацію так. Далі наводимо текст повністю:
"Показники першої половини червня. Якщо порівнювати з лютим, то в червні відсотків на 20% звернень стало менше. Але тут впливає не тільки карантин, але і традиційний літній спад купівельного інтересу, характерний для цього періоду. Але, в теж час, на 30% стало більше звернень, ніж у цей же період минулого року.
Маркетинговий бюджет і канали просування. Ми перерозподілили рекламні бюджети у зв\'язку з карантином, так як в цей період зовнішня реклама була менш ефективна, люди сиділи вдома і в основному в інтернеті. Тому могли спокійно і вдумливо розібратися в запропонованих нами акціях, а ми намагалися їх урізноманітнити, збільшили на деякі об\'єкти термін розстрочки, на інші – знизили перший внесок. В якості експерименту, запустили акційну розстрочку від "Київміськбуду", яка дозволяє платити навіть після введення будинку в експлуатацію. Вона діє досі і має велику популярність. Також впровадили онлайн консультації, запустили мобільний додаток з пошуку квартир LiveIn, робили прямі включення з будмайданчиків, підтримка була на всіх месенджерах, люди бачили, що роботи не зупинені і "Київміськбуд" продовжує будувати.
Прогнози. Складно робити прогнози, оскільки ситуація і з карантином, і з кількістю нових випадків захворювання досить серйозна. Якщо не буде додаткових обмежень від влади і зростання захворюваності вдасться втримати, то вже в третьому кварталі ринок нерухомості почне набирати обертів. Тому що потреба в житло все одно залишається для українців однією з базових. Володіти власною квартирою прагнуть у будь-які часи, і якщо забудовник на час карантину полегшив процес її придбання, то він знайде своїх клієнтів.
"Друга хвиля" – ризики для покупця. Продовження періоду дії адаптивного карантину, зростання числа нових випадків зараження, стагнація на ринку малого та середнього бізнесу з-за діючих обмежень — всі ці фактори будуть впливати на ринок нерухомості. Реальні наслідки ми зможемо відчути лише після того, як влада зможе констатувати завершення періоду пандемії та повернення до повноцінного життя.
Забудовники будуть вести боротьбу за покупця, у зв\'язку з цим, важливо зважувати всі ризики, щоб не потрапити в пастку "солодких" привабливих, але нереальних пропозицій. Надійність і виробничі потужності забудовника будуть відігравати ключову роль, як у випадку з холдинговою компанією "Київміськбуд", яка ось вже 65 років, виконує всі взяті на себе зобов\'язання перед інвесторами, незалежно від обставин".
Джерелоdocument.write(\'\');
Категория: Ремонт