У рік на рекламу девелопери виділяють до 33,4 млн. доларів
Опубликованно 11.02.2020 07:30
Про це стало відомо з аналітичного звіту системи YouControl, передає СтройОбзор.
Як повідомив керуючий директор Media First Ukraine Дмитро Мошаров, такий приріст відбувається за рахунок збільшення бюджетів на онлайн-рекламу серед девелоперів і перерозподілу внутрішніх бюджетів на рекламу.
Так, наприклад, в 2018 році 65% або 33,4 млн. дол. на рекламу витратили девелопери. 35% рекламного ринку використовують приватні особи, а також ріелтори та агентства.
Згідно аналітики ринку реклами нерухомості, витрати на рекламу в 2018 році в Інтернеті збільшилися на 50% у порівнянні з попереднім роком.document.write(\'\');
Категория: Технологии