На що звертають увагу покупці при виборі квартири в новобудови


Опубликованно 09.09.2018 14:33

На що звертають увагу покупці при виборі квартири в новобудови

Як заявив Валерій Прохно, директор з продажів групи компаній Domira Development, на сьогоднішній день на первинному ринку приміської багатоквартирної нерухомості при виборі квартири, крім її вартості, потенційні покупці звертають особливу увагу вартість майбутніх експлуатаційних витрат, навколишню інфраструктуру, наявність рекреаційних об\'єктів в найближчому оточенні, а також на формат планувального рішення і його багатофункціональність.

Посилаючись на проведене дослідження купівельних переваг, проведене в I півріччі 2018 року групою компаній Domira Development, він зазначив, що для 37% покупців квартир в передмісті Києва, головним фактором при виборі житла в тому чи іншому житловому комплексі є використання енергозберігаючих технологій при будівництві. Близько 32% покупців більшою мірою цікавилися форматом пропонованих планувань, звертаючи свою увагу на їх багатофункціональність. І для 31% покупців головним при виборі квартири були навколишня інфраструктура та наявність рекреаційних об\'єктів у безпосередній близькості.

Валерій Прохно зазначив, що обмежений попит змушує забудовника більш ретельно продумувати свій майбутніх об\'єкт, пропонуючи покупцеві по-справжньому унікальний продукт.

«Для забудовника одним з найбільш важливих питань є створення грамотної квартирографии будинку. Наприклад, останнім часом на ринку масово пропонуються мініатюрні квартири, які маркетологи називають «смарт-квартирами». Хоча смарт–квартира в класичному розумінні - це розумна квартира, тобто квартира з розширеним функціоналом. Проживання в таких квартирах більшість покупців розглядає лише як тимчасове, строком на 3-5 років, або під здачу. Можна тільки поспівчувати покупцям 2-3-кімнатних квартир, які купують житло в комплексах де більше половини квартир є мініатюрними «псевдосмартами». Адже у них практично весь час буде відбуватися ротація сусідів/орендарів, так і соціальне середовище комплексу буде дуже неоднорідною, не кажучи вже про ступінь участі власників «псевдосмартов» в житті ОСББ. За нашими оцінками, поступово ринок переорієнтовується на уніфіковані багатофункціональні планування з додатковими можливостями. Зараз покупцеві мало просто купити 1 - або 2–кімнатну квартиру. Він очікує більшого. Тобто 1-кімнатна квартира повинна бути свого роду альтернативою 2–кімнатної, а 2-кімнатна альтернативою 3–кімнатній квартирі.

Експерт звернув увагу на те, що останнім часом намітилася тенденція пропонувати покупцям авторські планувальні рішення з особливим акцентом на кухні–вітальні, як місця, де сім\'я проводить найбільшу частину часу.

«За рахунок розташування по центру між кімнатами і входом, а також за рахунок зонування простору, яке полягає в розміщенні «робочих» зон у передбачених нішах, «Family-кухня» - є улюбленим місцем відпочинку всієї родини, де вона проводить більшу частину часу. На сьогоднішній день кухня вже не розглядається як невелике приміщення для приготування і прийому їжі. Сучасна кухня повинна одночасно поєднувати в собі відразу декілька різноманітних функцій: денне перебування, відпочинок, прийом гостей, приготування/прийом їжі, додаткова спальна зона», - розповів Валерій Прохно.

«Ринок прагне знайти найбільш оптимальні планувальні рішення. Одним з таких рішень є квартири з «Family–кухнями», - підсумував експерт.



Категория: Ремонт