Якими інструментами користуються забудовники для залучення клієнтів


Опубликованно 04.11.2019 13:45

Якими інструментами користуються забудовники для залучення клієнтів

Як повідомили СтройОбзору в Publicity Creating, за результатами опитування, більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти в своїй діяльності - 77% опитаних.

Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у виставках, організація власних PR-заходів, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в ЗМІ, корпоративний сайт і т. д. Більшість опитаних вважають, що найбільш ефективним є комплексні PR-кампанії, а не окремі PR-інструменти або види PR-активностей.

Найбільш прийнятним PR-бюджетом на період 6-12 місяців, більшість опитаних (49%) назвали бюджет в діапазоні від 101 до 300 тис. грн.

Що стосується залучення спеціалізованих зовнішніх структур до розробки та проведення комплексних програм просування, окремих PR-заходів або інших активностей, то понад 60% респондентів з тих, хто використовує PR-інструменти в своїй діяльності, практикують комбіновану схему (частину робіт виконують самостійно, а частину доручають зовнішнім структурам). Ще 10% працюють виключно із зовнішніми структурами в області PR, і 29% виконують роботи виключно власними силами.

«Будівельний ринок - один з найважливіших секторів економіки, який продовжує розвиватися. Підсумки опитування операторів будівельного ринку показали, що PR-інструменти використовуються досить активно, у тому числі і з залученням зовнішніх спеціалізованих структур. Разом з тим, на зміну окремих заходів і тактичним крокам повинні прийти комплексні програми (середньострокові і довгострокові), розроблені на основі довгострокової стратегії», - зазначила Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.



Категория: Ремонт