Експерти назвали основні тенденція маркетингу для комерційної нерухомості
Опубликованно 30.08.2019 05:30
Про це повідомила засновниця і концептології компанії SQM Experts Женя Баглай, передає СтройОбзор.
На її погляд, доступність товарів і послуг з кожним днем зростає, тому компанії починають звертати все більшу увагу на аспекти відповідального споживання серед яких: соціальна відповідальність, екологічність, мінімізація відходів та захист тварин. В 2019-2020 роках маркетинг в об\'єктах комерційної нерухомості націлений на персоналізацію, а сучасні маркетинг інструменти дозволяють створювати вузько спрямоване пропозицію для потенційних відвідувачів, підтримувати зв\'язок з ними в режимі 24/7 без вихідних і свят у властивій компанії стилістиці спілкування.
На думку експерта, важливим сучасним інструментом маркетингу є омниканальнисть - чатбот, Instagram Shopping Tag, доповнено і віртуальна реальність, соціальні мережі, як головні канали комунікації бренду.
У свою чергу співзасновник компанії Альтерра Груп Вікторія Ковальчук вважає, що сфера нерухомості почне активно використовувати віртуальну і доповнену реальність, чат боти і відеорекламу. Аудиторія соцмереж краще реагує на повідомлення з вбудованим відео: пости з відеоконтентом мали більшу кількість лайків та коментарів.
Вікторія Ковальчук вважає, що різні чат-боти і AI-боти істотно прискорюють комунікацію з клієнтом і дозволяють істотно збільшити кількість оброблених запитів.
Анна Корягіна, операційний лідер (СОО) компанії CEETRUS вважає, що кожному професійному ТЦ необхідно підтримувати постійний інтерес клієнтів, а також забезпечувати партнерів-орендарів можливостями ефективної комерційної діяльності. На її переконання, для просування ТРЦ найбільш ефективним є використання комплексного набору інструментів: зовнішня реклама, реклама на транспорті (в тому числі в метро), теле - і радіореклама, реклама в соціальних мережах, в інтернеті і всередині ТРЦ. Також важливим є використання подієвого маркетингу: заходи або івенти.
В епоху зростання інтернет-торгівлі, коли здійснювати покупки стало можливим в будь-якому місці і в будь-який час, об\'єкти торгової нерухомості повинні щодня доводити споживачам свою цінність і важливість для суспільного життя.
«Саме тому в сучасних ТЦ часто можна зустріти не тільки звичний набір магазинів, але і операторів соціальних послуг, таких, як коворкинги, муніципальні послуги, медичні центри. Торгові центри допомагають вибудовувати соціальні зв\'язки і це серйозний європейський тренд у розвитку та управлінні об\'єктів, крім збільшення розважальної частини і сегмента F & B», - зазначила вона.
Анна Корягіна зазначила, що концепція «live, work, shop, play» стає все більш популярною. Так, наприклад, 56% дорослого населення США і Європи відзначають, що для них вкрай важливо мати біля будинку простір для щоденного відвідування.
Вона зазначила, що сучасний етап розвитку комерційної нерухомості характеризується безсумнівним концентрацією уваги на потребах клієнта, його цінності, пріоритети. Саме тому для ТЦ важливо вивчення своїх покупців, системно досліджуючи аудиторію та ринок. Це дозволяє сформувати портрети ключових відвідувачів та сегментувати їх у залежності від впливу на відвідуваність і товарообіг.
Категория: Технологии