Коли срібло дорожче золота: Київміськбуд в рейтингу "Репутаційні активісти"
Опубликованно 13.05.2019 20:10
«Рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні Активісти» — спосіб відзначити досягнення компаній (і вітчизняних, і українських підрозділів міжнародних корпорацій), які домоглися істотних результатів на ринку», — зазначають організатори.
За словами Голови правління – президента «Київміськбуду» Ігоря Кушніра, репутація є одним з основних активів компанії.
«З кожним зведеним квадратним метром «Київміськбуд» зміцнює свою репутацію. Це найголовніший нематеріальний капітал компанії. Він створювався роками! І саме він дозволяє конвертувати довіру інвесторів у реальні фінансові показники. Компанії довіряють, квартири купують поколіннями! Це і є результат стабільної позитивної репутації», — зазначив Ігор Кушнір.
Номінанти рейтингу оцінювалися за такими критеріями, як репутаційна стабільність, медіа активність, інноваційний підхід, іміджевий капітал корпоративної соціальної відповідальності, антикризова стійкість.
Категория: Ремонт