«Укрбуд» увійшов до числа найдорожчих брендів України
Опубликованно 13.04.2019 17:05
Вперше в цей список увійшла і Українська державна будівельна корпорація «Укрбуд». Вона стала єдиним представником будівельної галузі в рейтингу, зайнявши 36 місце. Згідно з незалежною оцінкою вартість бренду «Укрбуд» склала $ 94,6 млн. Укладачі списку відзначають, що це дуже непогана стартова відмітка, яка в наступному рейтингу, ймовірно, буде ще більше.
- Позитивна аура бренду для забудовника настільки ж важлива, як і для банку, оскільки покупець квартири довіряє будівельної компанії свої заощадження в обмін на обіцянку побудувати житло. Тому необхідно, щоб ім\'я забудовника асоціювалося з надійністю компанії і якістю зводиться нею житла. Це фундаментальні принципи формування високої вартості бренду будівельної компанії, - зазначили автори рейтингу.
Оскільки оцінка вартості бренду – питання неоднозначне, автори дослідження постаралися максимально дистанціюватися від суб\'єктивних і складно оцінюваних показників. На оцінку вартості вплинула репутація потенційного учасника, а також його рекламна активність у різних каналах комунікації із споживачем, у першу чергу на телебаченні та в інтернеті. Крім того, приймалися до уваги власні оцінки претендентів і макроекономічні показники країни (динаміка ВВП, темпи інфляції), так як від них залежить купівельна спроможність і активність, а отже і цінність локальних брендів.
При цьому в рейтинг не стали включати глобальні мультинаціональні бренди, створені за межами України. Також в список потрапили тільки ті компанії, які безпосередньо працюють з роздрібними клієнтами. Загальну вартість 50 найбільш цінних брендів України оцінили більш ніж в $ 5,5 млрд.
Нагадаємо, що в минулому році «Укрбуд» став найбільш упізнаваним девелопером Києва за результатами дослідження впізнаваності брендів забудовників від сервісу пошуку квартир ЛУН. Рівень впізнаваності бренду корпорації склав 93%.
Категория: Ремонт