У "Київдормістпроекті" назвали мінуси будівництва альтернативної розв\'язки на Шулявці


Опубликованно 10.11.2018 03:50

У

Для будівництва трирівневої розв\'язки на місці Шулявського шляхопроводу потрібно знести ряд об\'єктів і перекрити рух на рік.

Про це повідомив директор інституту "Київдормістпроект" Володимир Воробйов, передає СтройОбзор.

“Коли з\'явився проект Віктора Петрука – трирівнева розв\'язка з розподільним кільцем, – мене тоді попросили ознайомитися з ним. Я прямо сказав Віктору, що цей проект теоретично можна реалізувати, але не на такому обмеженому просторі, як на Шулявці. При цьому варіант Петрука набагато дорожче, довше, ніж інші проекти і, на відміну від них, вимагає повного закриття руху транспорту на невизначений термін", – зазначив він.

Керівник "Київдормістпроект" розповів, що є й інші проблеми, які можуть виникнути при будівництві альтернативного варіанту.круговий рух за годинниковою стрілкою вимагає, щоб на розв\'язці з\'явився як мінімум один світлофор;водії, які звикли до правостороннього руху, будуть губитися на розв\'язці, що, швидше за все, призведе до ДТП і заторів;за нормативами кільце повинно бути більшим діаметром (для проїзду довгомірного транспорту), та з метою дотримання санітарних зон вимагає знесення входу в метро, вентиляційних шахт метро, п\'ятиповерхового житлового будинку на вулиці Довженка, а також, як і конюшинова розв\'язка, цеху №5 заводу "Більшовик";для будівництва підземного тунелю потрібно повністю перекрити проїзд на Шулявці як мінімум на рік;проїзд громадського транспорту по цій розв\'язці і під\'їзд до зупинок буде ускладнений, адже тролейбусам і автобусам потрібно буде проїхати по кільцю;терміни будівництва не називаються, але орієнтовно складуть мінімум 2 роки, що більше, ніж у затвердженого проекту;неможлива реалізація по чергах будівництва.

Джерело Новини по темі: 09.07.2018 Затверджено проект реконструкції розв\'язки на Шулявці 16.07.2018 Кличко пообіцяв відремонтувати Шулявський шляхопровід протягом року



Категория: Новости