У темряві на глибині 600 метрів: вчені виявили на Марсі живих істот

Опубликованно 05.11.2018 14:25

У темряві на глибині 600 метрів: вчені виявили на Марсі живих істот

Сенсаційне відкриття дає всі підстави сподіватися на те, що на Червоній планеті може існувати життя.

Крихітні бактерії, які еволюціонували, щоб вижити в суворих умовах Марса, виявили іспанські вчені. Живі істоти ховалися в непроглядній темряві під марсіанської поверхнею, передає "Диалог.UA" з посиланням на "Ліга Новини Росія".

Маленькиесущества, як рослини, здатні перетворювати сонячне світло в енергію. Крім того, вони ховаються від нещадних температур і високого уровнярадиации Марса глибоко під землею. Такий спосіб існування було б великою перевагою для мешканців Червоної планети, вважає доктор Фернандо Пуенте-Санчеза.

Іспанські дослідники проаналізували генетичні последовательностибактерий, щоб з\'ясувати їх спосіб виживання в свердловині Іберійського пиритового пояса. Результати показали, що хімічні процеси всередині живих істот генерують енергію, використовуючи водень.

Наукові діячі висловили надію на те, що їх відкриття вплине на успіхи майбутніх експедицій у пошуках життя за межами Землі.

Раніше служителі науки озвучилиопасности, які завадять людині вижити на Червоній планеті.

Нагадаємо, вчені бачать зловісне "знамення" максимальному наближенні до Марса земній кулі.

Як повідомлялося, NASA показалокадры "атаки" Червоної планети армією чорних "павуків".

Категория: Технологии