Зелена енергія фірма на курс, щоб кинути виклик великої шістки, незважаючи на подорожчання
Опубликованно 17.09.2018 03:30
Зелена енергетична компанія заявила, що знаходиться на шляху, щоб стати найбільшим претендентом на великих сектора за шість днів до Різдва, незважаючи на підвищення цін на третій раз в цьому році.
Лампа, яка була спрямована на доступних поновлюваних джерел електроенергії та обслуговування клієнтів, залучив понад 750 000 клієнтів, від 70 000 в рік назад.
Хайден Вуд, колишній консультант з питань управління, який є співзасновником компанії з колишнього Барклайс-енергетичного трейдера Аміт Gudka, сказав, що фірма була на траєкторії, щоб обігнати перша утиліта і ОВО протягом найближчих трьох місяців.
Перша утиліта має 825,000 клієнтів і випущений в 2008 році, в той час як ОВО має 890,000 і почалася в 2009 році. Ламп була заснована в 2015 році.
Позов стосується того, як компанія оголосила величезний зростання цін на 11% у понеділок, посилаючись на зростання оптових цінах.
Вуд сказав, що швидкість росту здивувала його й був складним в рази. “Це було важко. Ми не думали, що ми б зробити це так швидко], коли Аміт і я збирав гроші у друзів і сім\'ї на 2015 рік".
Роберт Баклі, аналітик Корнуолл розуміння, сказав, що не думаю, що зростання цін завдасть шкоди зростанню фірми. “Попереднє зростання цін не припинилося зростання цибулини. Враховуючи загальний рух цін, я б здивувався, якщо б це зробив", - сказав він.
Вуд сказав, що секрет успіху був для підтримки рівня обслуговування клієнтів при одночасному стрімко розширюється, формули інших постачальників запуску були не в змозі виконати.
Ріст був обумовлений з уст в уста і схему передачі, яка платить існуючими клієнтами, "члени" в просторіччі компанії, 50 фунтів, щоб набирати нових, які також отримаєте $ 50.
"Ми не бачимо жодних причин, щоб зупинити це", - сказав Вуд, коли його запитали, якщо реферал плата була стійкою.
Успіх також запропоновано підвищену увагу, в тому числі в недавньому звіті, що фірма готується до продажу. Деревини відкидає цю заяву, кажучи, що немає "ніякої можливості" продажу.
Він оптимістичні з приводу нової загрози для розвитку фірми, з обох сторін ринку. "Я думаю, ми все буде в порядку", - сказав він, звертаючись до злиття гсостояние і SSE, і нафтогазовий конгломерат Shell купівлі першої утиліти.
На менший кінець сектора, Вуд сказав, що він був спантеличений, що новий Challenger фірми, як і раніше, запуск з тарифів на електроенергію, яка включала викопного палива.
“Він досі дуже дивує, що у них один "зелений" тариф і один коричневий тариф. Чому б тобі просто щось, що ваша компанія?"
Це не було все гладко для ламп. Компанія отримала догану від енергетичного регулятора за повільність запропонувати передоплату метрів і зараз досить великий, що підвищення цін в цьому році зробив заголовки.
Поки зосередилися на пропозицію одного "зеленого" тарифу для споживачів, що гілкуються в нові райони. Двома ключовими з яких є клієнти бізнес-енергії і вивчає, як використовувати поєднання сонячної енергії, Тесла-стиль побутових батарей електромобілів.
“Ми починаємо запуск деяких з цих підприємств. Я не думаю, що це буде ніч", - сказав Вуд.
Категория: Новости