Стратегічне Tesco і Carrefour план "альянс", щоб купити продукти


Опубликованно 14.09.2018 01:27

Стратегічне Tesco і Carrefour план

Tesco і Carrefour у Франції об\'єднуються, щоб разом купувати товари протягом найближчих трьох років, переміщати групи супермаркет позову призведе до більш широкий вибір і більш низькі ціни для клієнтів.

Трирічний стратегічний альянс між Британією зв\'язків biggest бакалійника і найбільший ритейлер в Європі буде стосуватися відносин з глобальними постачальниками і спільні закупівлі власною торговою маркою.

Мета Tesco і Carrefour, щоб поліпшити якість і вибір продуктів у своїх супермаркетах, "за ще нижчими цінами". Кожна компанія буде продовжувати працювати зі своїми постачальниками на місцевому та національному рівні.

Цей крок може привести до більш камамбер, вино і інші французькі продукти продаються у магазинах Теско, і більше британських товарів в універсамі перехрестя, хоча деталі ще будуть доопрацьовуватися, за даними представниця Tesco.

Обидва рітейлерів перебувають під тиском, так як інтернет-гігант Amazon перейшла в традиційний продуктовий рітейл з придбанням цілісних продуктів.

Carrefour є найбільшим рітейлером в Європі. Фото: Жан-П\'єр Мюллер/ЕРА

Він представив у минулому році онлайн-сервіс доставки свіжих продуктів у Великобританії після укладення оптової угоди з британською супермаркет Моррісон. Компанія Amazon відкрила свій перший виїзд-безкоштовний продуктовий магазин в Сіетлі в січні, відомий як Amazon йти.

В рамках альянсу, який повинен бути офіційно узгоджений протягом найближчих двох місяців, Tesco і Carrefour також можуть зменшити свої витрати, скинувшись на бензин для автомобілів, а також послуги, такі як послуги з юридичного і бухгалтерського.

Головний Tesco виконавчий Дейв Льюїс, сказав: "Працюючи разом і робить більшість наших знань колективного продукту і пошуку можливостей, ми зможемо обслуговувати наших клієнтів ще краще, подальшого вдосконалення вибір, якість і вартість."

Прес-секретар Tesco повідомила "чиста команда" буде створений між двома компаніями, щоб гарантувати, що вони не бачать ціни один одного або інші комерційно чутливої інформації.

Це перший подібний транскордонні покупки партнерства з участю великого ритейлера Великобританії. В інтернет приходить через кілька днів після Франції Ашані в роздріб, гурт казино група Schiever об\'єднався з метро Німеччини на міжнародному, так і у Франції. Підписатися на щоденні бізнес сьогодні по електронній пошті або слідувати за бізнес-Зберігача на Твіттері @BusinessDesk

Ніл Вілсон, головний ринковий аналітик Markets.com, сказав: “сердечна угода між двома гігантами британської і французької торгівлі є ще однією ознакою того, що здавлювання вартість бази є головним пріоритетом для супермаркетів, оскільки вони прагнуть містити дискаунтерів і зберегти маржу.

“По обидві сторони зростають витрати каналу, чинячи тиск на рентабельність. Між тим кожен продавець дивиться через плече на Amazon і потенційні збої ще можуть привести в продуктовому секторі".

У січні компанія Carrefour оголосила про плани скорочення витрат і робочих місць, збільшити інвестиції в електронній комерції і шукаємо партнерства в Китаї.



Категория: Новости