Барберрі звинувачує падіння продажів у Великобританії і Європі на сильні валюти


Опубликованно 12.09.2018 18:30

Барберрі звинувачує падіння продажів у Великобританії і Європі на сильні валюти

Барберрі попередив про падіння продажів у Великобританії і Європі, як більш сильний фунт і євро стримування китайських туристів.

Розкішний будинок моди, відомий своїм оригінальним перевірити мотив і плащі, повідомив про доходи в розмірі ?висота 479m в 13 тижнів до 30 червня, у порівнянні з ?478m роком раніше. Той же магазин продажу зросли на 3%, порівняно з 4% зростання у минулому році. Тепла погода і королівське весілля Великобританії повернеться до зростання ВВП Детальніше

Продажі впали з "низьким однозначним числом в процентному відношенні тариф" у Великобританії і Європі із-за слабкого попиту на туристичні послуги. Акції компанії Burberry знизилися на 3,6% на початку торгів на новини.

Стерлінг зміцнився за останній рік, що робить Великобританію менш привабливим місцем для покупців. Євро також зміцнив. Фунт торгувався на позначці 1.41 $на початку квітня, у порівнянні з $1.24 роком раніше.

Джулі Браун, фірми, головний операційний і фінансовий директор, сказав: “Ми повинні значно менше китайських туристів у Великобританії і Європі. Вони ходили по магазинах більше в Азії".

Вона сказала, що китайські споживачі на яких припадає 40% продажів компанії Burberry – були дуже чутливі до коливання валютних курсів і, як правило, у подорожі та у магазині в країнах, які пропонують найбільш вигідні курси. Різке падіння фунта протягом декількох місяців після виходу Великобританії голосують два роки тому заманили більше китайських туристів у Великобританію, але так як Валюта почала відновлюватися, ці цифри скоротилися.

Замість цього, у них були магазини в Гонконгу, Південної Кореї, Японії і материковому Китаї, збільшення продажів Берберрі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні в середині однозначних відсотках.

Burberry представив нові сумки, такі як D-кільце і доповнюють топи та спідниці, і кардинально змінила його шинелі. Нова поясна сумка, продається за ціною 1,390 до $ 1,790, добре продається в Китаї, разом з півпальто і ?1,690 тропічного габардину плащі.

Браун сказав, що є також незначне зниження витрат вітчизняних покупців у Великобританії. Продажі в Америці виросли високим однозначним числом в процентному відношенні, так як поліпшення економіки США стимулювало споживачів купувати продукти Burberry.

Модний будинок готується до дебютної колекції нового креативного директора Рікардо тіші, який буде представлений на Лондонському Тижні моди 17 вересня. Тиші-колишній дизайнер для Givenchy, де він використовував зуби акули і кільце мотивами ніс.

Burberry планує запуск шматочки з колекції "миттєвий крапель" з вересня, прагнучи до більш частих запусків продукту в майбутньому. Браун сказав: "Це все про цікавий споживачеві часті краплі, свіжість". Підписатися на щоденні бізнес сьогодні по електронній пошті або слідувати за бізнес-Зберігача на Твіттері @BusinessDesk

Фірма співпрацює з ветераном британського дизайнера Вів\'єн Вествуд, чия колекція з\'явиться в магазинах в грудні.

Готель Marco Gobbetti, головний виконавчий директор компанії Burberry, сказав: "хоча ми знаємо, що потрібен час для досягнення наших амбіцій, нашого прогресу і енергії всередині і навколо компанії дають мені впевненість у майбутньому".

Mamequa Boafo, старший аналітик globaldata в роздріб, сказав: "в цілому стратегія бренду вкласти в ряді ключових територій є розумним у цілях протидії складним продажу стикаються на внутрішньому ринку і підтримки майбутнього зростання".

Компанія Burberry заявила, що її партнерство з онлайн farfetch в ринку, який почався в лютому, виконання попереду очікувань. Це дасть Барберрі доступ до більш ніж 150 країнах.

Аналітик Бренд УБС Хелен сказав: "Ми бачимо потенційну довгострокову історію вдосконалення на Burberry, але ... інвестори сподіваються на вигоди поворот показати кілька рано".



Категория: Новости