Російські ЗМІ: Керченський міст проживе не більше 2-3 років, крах неминуче – гучні подробиці і кадри


Опубликованно 11.09.2018 01:25

Російські ЗМІ: Керченський міст проживе не більше 2-3 років, крах неминуче – гучні подробиці і кадри

Експерти з самого початку "путінської будівництва" попереджали, що зводити міст не можна і для окупованого Криму його поява – катастрофа. Пройшло зовсім небагато часу - і побоювання фахівців починають збуватися.

У введеної в експлуатацію всього лише три місяці тому автодорожньої частини Кримського (Керченської)мостаобнаружились істотні конструкторські прорахунки і будівельні недоробки, які ставлять під питання саму можливість його визиску, передає "Диалог.UA".

Як пишетAfterShock, споруджений в рекордні терміни, важких геологічних умовах, найдовший у Європі мостовий переходгрозит вже в найближчий час стати приводом для гордості, а додатковим джерелом проблем, що потребують для свого вирішення масштабного фінансування, розмір якого може зрівнятися зі стоимостьюпостройкии навіть перевершити її.

Як виявилося, проектувальники не врахували вплив на мостові конструкції т. н. голосу моря, або СНЧ (сверхнизкочастотных, від 0.2 до 1 ГЦ) коливань, що поширюються від рифтових зон океанічної кори, розташованих в центральних частинах серединно-океанічних хребтів і характеризуються перманентної підвищеною сейсмічною активністю.

Самі ж рифти, в свою чергу, є продуктом процесу, званого субдукцией і виражається у вигляді т. зв. поддвигалитосферных плит при їх взаємному русі.

СНЧ-хвилі, поширюючись від точки виникнення, практично без втрат долають відстані в тисячі і десятки тисяч кілометрів, багаторазово відбиваючись від меж шарів води з різною температурою і, отже, щільністю.

Ця гідрологічна особливість досить давно і широко відома під назвою термоклин, і використовується, наприклад, підводними човнами для успішної маскування від сигналів пошукових сонарів.

У відкритому морі СНЧ-хвилі практично безпечні, так енергія розподілена на великій площі, проте в різного роду узостях, одним з видів яких є протоки, вона (енергія - прим. ред.) концентрується, надаючи незборима руйнівний вплив на будь-який об\'єкт, середня щільність якого більше 1 г/куб. см (тобто більше щільності води - прим. ред.).

Особливу руйнівну міць голос моря набуває у тому випадку, коли частота власних коливань об\'єкта кратна т. н. акустичної моді, рівній о. 404 ГЦ для СНЧ.

Взаємодіючи сконструкцией, тобто передаючи її енергію окремими порціями (квантами), голос моря або руйнує її за короткий проміжок часу, або призводить до різкого росту втомних напружень та дефектів матеріалу, вимагають безперервного моніторингу і оперативного втручання з метою недопущення виникнення позитивної автоколебательной зворотного зв\'язку, більш відомої як авторезонанс.

Як виявилося,Кримський (Керченський) міст, в тому вигляді, в якому він спроектований і побудований, володіє власною модою в акустичній 2.475 ГЦ, що практично збігається з комплементарним (дає в результаті застосування операції множення одиницю - прим. ред.) коефіцієнтом для моди СНЧ.

Іншими словами, ймовірність виникнення авторезонансаконструкций моста дорівнює 99.99% (легко перевірити, що 0.404 х 2.475 = 0.9999) що означає неминучість масштабныхразрушенийв протягом не більше ніж 2-3 років, скоріше менше.

Уникнути катастрофи можна двома способами - або підвищити жорсткість конструкцій мосту, змістивши резонансну частоту "вгору", до хоча б 15-26 ГЦ, або зменшити їх (конструкцій - прим. ред.) масу не менше ніж у два рази, зробивши міст "прозорим" для акустичних хвиль.

Перший спосіб вимагає застосування в якості демпфуючих елементів великої кількості складних профілів, виготовлених з високоміцних вольфрам-молібденових, хромо-нікелевих і теллуровых сталей. Розрахунки показують, що їх загальна вага складе мінімум 280 тис. тонн, що не тільки "з\'їсть" всю корисну навантаження мосту, обмеживши її 5-7% від існуючої, але і буде коштувати 250 млрд. рублів, що вище на 10% загальної вартості спорудження мосту.

Набагато більш привабливим виглядає варіант, когдамосткак б "розріжуть" вздовж, зробивши автодорожню частина одноколійної, в кожному напрямку, а будується залізничну просто одноколійної, або, як варіант, складається з двох монорейок.Ціна питання в цьому випадку всього 120 млрд. рублів, а пропускна здатність скоротиться лише наполовину.

По всій видимості, незабаром ми стане свідками грандіозної реконструкції, спосіб та необхідність якої не залишають місця для сумнівів для тих, хто розуміє.

Нагадаємо, блогер заявив, чтоКерченский міст здасться росіянам "квіточками", в порівнянні з новою строительнойавантюрой, на яку зважився Путін.

Додамо, в окупованому Криму скаржаться, що Кримський міст можетснести разом з проїжджаючими по ньому машинами.



Категория: Технологии