Третя злітно-посадкова смуга Хітроу: вирішальне полі бою


Опубликованно 01.09.2018 04:39

Третя злітно-посадкова смуга Хітроу: вирішальне полі бою

Потреби авіаційної галузі

Хітроу вже давно стверджував, що він діє повністю, з обмежена кількість рейсів на двох злітно-посадкових смуг. Його твердження про те, що тільки великий аеропорт-хаб, з пересадками через додавання пасажирів з Англії, може витримати дальніх маршрутах мережі, що острівна держава вимагає, особливо щодо ринках і вихід Великобританії з ЄС з навколишнього середовища. Цю точку зору поділяють багато керівників підприємств і Департаменту транспорту. Більшість міжнародних авіакомпаній хочуть літати в Хітроу, а не інших лондонських аеропортів, і більшість вантажів іде тим же шляхом. Третя злітно-посадкова смуга Хітроу отримує сигнал від Кріс Грейлінг Детальніше

Але слотів для посадки у великій пошані, і витрати відображати, що часто є надто дорогим, щоб зробити внутрішні маршрути життєздатним. Уряд каже, більше слотів для регіональних рейсів умови для розширення, але, можливо, доведеться платити великі субсидії, щоб гарантувати, що авіакомпанії експлуатують їх. Авіакомпанії побоюються, що звинувачення в Хітроу, будуть рости і далі зменшувати конкуренцію, потенційно роблячи політ більш дорогим для пасажирів. Хітроу стверджує, що вибір між ним і суперником європейських хабах, хто б реальну вигоду, якщо Хітроу не зміг розширити свій потенціал. Суперники, правда, стверджують, що нові літаки роблять моделі великих вузлових аеропортах зайвим, і, що більш дальні рейси з невеликих аеропортів. Навколишнього середовища

Зелені активісти скаржилися на те, що проблема зміни клімату була відсунута на узбіччя дискусії. Комісія аеропортів стверджували, злітно-посадкової смуги і зростання політ був сумісний із зобов\'язаннями Великобританії вуглецю, хоча авіація покладається на торгівлі вугіллям і обіцянку майбутніх технологій для досягнення цілей сталого розвитку. Більш негайно, якості повітря взяла на себе як серйозного занепокоєння. В околицях Хітроу незмінно порушив обмеження забруднення, в основному із-за об\'єму трафіку він висмоктує з магістралі і вздовж А4. Платного в\'їзду, більше громадського транспорту і розширення використання електромобілів може уникнути цього, а 50% зростання числа пасажирів, мабуть, зробити забруднення гірше.

Шум літаків трохи спав, з сучасною, тихіше літаки, але це залишається серйозною проблемою. Третьої злітно-посадочної смуги призведе нових громад під траєкторії польоту. Але деякі з тих, хто в даний час страждають міг виграти більше відстрочку, якщо обіцянок на нічні польоти, обмеження шуму та потенціал розгону входять рейси з нового омбудсмена забезпечити її всім. До 2,6 млрд фунтів стерлінгів в якості компенсації, у тому числі для шумоізоляції і комунальних послуг, також буде підсолодити угоду. Однак, близько 900 будинків будуть знесені, а два сусідніх сіл фактично знищено. Економіка і фінанси Це третя злітно-посадкова смуга Хітроу дійсно відбудеться? Детальніше

Уряд наполягає на тому, що це буде проект, фінансований приватної інфраструктури. Згідно з переглянутими розрахунками, розширення буде надавати пільги до ?74bn пасажирів і економіку в цілому, а також створить тисячі робочих місць. Дпф обчислює до 114,000 додаткові робочі місця будуть створені до 2030 року із-за третьої злітно-посадочної смуги. Хітроу переконав депутатів, профспілок та керівників підприємств по всій країні, що процвітання буде спільний, з робочих місць в Шотландії і Північній Ірландії підтримується експорт через стикувальні рейси.

Але противники заперечується, що витрати будуть нести тільки Хітроу: транспорт для Лондона підрахувала, що це буде коштувати ?15 млрд для розвитку навколишнього транспорту. Що схоже, більше грошей витрачається на півдні, як і Північний залізничні пасажири бачать їх послуг знизиться, і проекти гоэлро були скорочені в Уельсі і на півночі.

Регулятор повинен тримати вартість посадки Хітроу вниз, так як авіакомпанії зажадали, і уряд дав мені обіцянку, деякі ставлять під сумнів, як Хітроу – вже великою заборгованістю – буде фінансувати його проект. Комісія аеропорти прогнозують, що було б фінансував майже вдвічі збільшивши його збори.



Категория: Новости