«Укрбуд» показав, що будують в Чорнобильській зоні
Опубликованно 22.08.2018 05:42
Фахівці побудували комплекс тимчасових споруд, необхідних для подальшої роботи – склади, будівлі для персоналу, контрольно-пропускні пункти і огорожі, службову автодорогу і тимчасові проїзди, повідомили СтройОбзору в корпорації Укрбуд.
Також будмайданчик забезпечили усією необхідною інфраструктурою: були створені протипожежні водні резервуари, каналізаційні та дренажні системи, мережі водо - та електропостачання, система освітлення.
Це дозволило будівельникам перейти до основного етапу – будівництва комплексу адміністративних будівель, а також технічних майданчиків і споруд, які забезпечать безпечне і ефективне зберігання відходів ядерного палива з українських АЕС. Сьогодні тривають роботи з облаштування фундаментів будинків і прокладаються інженерні мережі – як на території самого сховища, так і за його межами.
Тим часом, фахівці компанії «Укренергомонтаж», що також входить до складу корпорації «Укрбуд» бере участь у будівництві ЦСВЯП, продовжують роботу над створенням залізниці до сховища. Нова лінія довжиною більше 6 кілометрів пройде через чорнобильський ліс і з\'єднає ЦСВЯП з існуючої залізничної мережею в зоні відчуження.
Будівельники виконали більшу частину земляних робіт – з-за природних перепадів висоти їм довелося перемістити понад 215 тисяч кубометрів ґрунту. Це дозволило укласти вже більше половини залізничного полотна – близько 3,3 кілометра. Інші залізничні секції зібрані і готові до подальшої укладання. Крім того, наближається до завершення облаштування автомобільних доріг з роз\'їзними «кишенями», які оперізують лінію і потрібні для проїзду спецтехніки в разі виникнення непередбачених ситуацій. Вони вже простяглися приблизно на три чверті всього шляху.
Закінчення будівництва залізниці заплановано на листопад 2018 року. Всього в рамках проекту будівельникам доведеться перемістити понад 270 тисяч кубометрів грунту і засипати майже 10 тисяч кубометрів щебеню. Після введення нової лінії в експлуатацію вона зможе використовуватися для доставки у сховища відпрацьованого палива з Рівненської, Хмельницької та Южно-Української атомних електростанцій. У той же час, для забезпечення повноцінного залізничного сполучення з ЦСВЯП в майбутньому потрібно буде ще й реконструювати існуючу лінію Вільча-Янів, яка довгі роки не експлуатується і знаходиться в напівзруйнованому стані.
Нагадаємо, в листопаді 2017 року «Укренергомонтаж і «Укрбудмонтаж» закінчили роботи по створенню огороджує контуру Нового безпечного конфайнменту – конструкції, що є невід\'ємною частиною нового укриття ЧАЕС.
Джерело ub.com.ua
Категория: Ремонт