Шоколадні війни: Уейтроуз особи наслідувач вимагати від готелю chocolat


Опубликованно 04.08.2018 03:54

Шоколадні війни: Уейтроуз особи наслідувач вимагати від готелю chocolat

Мережа бореться затвердження шоколаду плагіат в гарячий спір між ворогуючими фракціями шикарний шоколатьє.

Боси фешенебельному готелі "шоколад" написав виконавчий директор супермаркету в лють після того, як запустив барів вони стверджують, дивно схожі своїх. Не рожеве: винні експерти попереджають про Троянду посухи для любителів Великобританії Детальніше

Фірма завоювала підтримку від незалежних шоколатьє чок в чок, який вважає, що мережа-це авокадо пасхальне яйце підозріло схожий на одного з своїх винаходів.

Співзасновник готелю chocolat Ангус Тирлвелл сказав проникливий любителів шоколаду вперше помічений передбачуваного наслідувача барів в мережу раніше на цьому тижні і попередив його схожість.

"Я сам злазити зі стіни в плані емоцій, тому що це один з перших продуктів, який я спроектував", - сказав Тирлвелл.

"Вони біжать реклами, як це якийсь дивовижний куточок творчості, і ви просто думаєте: - почекай, це повна здирництва.\' Це треба припинити".

"Ми сподіваємося, що вони будуть робити правильні речі", - сказав він, але також попередив, що готель chocolat не виключив правових дій.

Мережа (вгорі) і готель шоколад (знизу). Фото: Лінда Nylind для опікуна

"Подивіться, як [інженер Джеймс Дайсон був змушений боротися, щоб захистити свої ідеї знову і знову", - додав він. "Ми маємо намір захищати наш бренд".

Всі мережа барів приблизно такого ж розміру, як готель chocolat і поділитися характерним хвилястим краєм, що відрізняє їх від серійних бари з прямими сторонами.

Один із супермаркетів "Барс" – виконана з білого шоколаду з шипами з безе і шматочками полуниці та Імені Ітонський безлад після того, як знаменитий пудинг – це поєднання практично ідентичний суміш готелі шоколад з такою ж назвою.

Бар мережа хрускоту карамелі також розділяє декілька характеристик готелю chocolat це карамельний і Ко пропонує, в той час як помаранчевий і кава-ароматизовані ітерацій Ехо продуктів, шоколаду припинила.

Сказав тирлвелл готель chocolat мав правового захисту для його вигнуті краю Дизайн від офісу інтелектуальної Європейського Союзу власність.

"Він натхненний тим, що відбувається, коли ви залити розплавленим шоколадом на шоколадному мармуровою стільницею, оскільки вона поширюється в прекрасні пишні обрисів", - сказав він.

Тирлвелл спочатку зазначила дивна схожість в Twitter. Там він знайшов підтримку від чок в чок, який сказав, що він винайшов шоколадне авокадо в 2015 році, але згодом мережа викотити схожі авокадо яйце на Великдень.

“Ми піднімаємося з цими великими поняттями, але ми не просили їх виготовлення для них [супермаркети]. Що відбувається, полягає в тому, що люди беруть ідеї та використовувати їх", - співзасновник Фло Бротон сказав.

“Коли більш великий ритейлер копії або робить щось дуже схоже, люди думають, що ми їх скопіювали. Ангус Тирлвелл (@AngusThirlwell) \'Імітація-найщиріша форма лестощів, мабуть, але Агов @уейтроуз цьому перетнув лінію!! А також порушує наші реєстраційний знак Конструкція, призначена для захисту інновацій. https://t.co/vvXN92auK7 10 травня 2018 року

"Ми не підняли наші заклопотаності в той час, тому що ми постачальник для waitrose і я був занадто курка."

Прес-секретар Уейтроуз сказав: “ми беремо права на інтелектуальну власність інших компаній надзвичайно серйозно, і тому ми дивимося на ідеї, висловлені р-н Тирлвелл.

"Проте, ми були тільки підійшов вчора вдень про це питання, і ми, звісно, повинні обговорити питання, які ми будемо в терміновому порядку."

Тирлвелл сказав, що не було ніякого порівняння між двома продуктами в плані якості, тому що готель chocolat бари мають набагато більш високий вміст какао, в той час як основний інгредієнт у більшості супермаркетів-барів-це цукор.

“Одна справа, зриваючи поглядом, але зовсім інше, коли вони були набиті дешевий цукор. Є різниця за якістю смаку і це тому, що цукор становить одну десяту ціни на какао", - сказав він.

Суперечка знаменує вдруге протягом місяця, що шоколадний світ сильно постраждав від звинувачень у плагіаті.

Світові і США кондитерського гіганта компанії mondel?z потрапив до суду за звинувачення в тому, що дві Світові бар піки був плагіат Тоблерон, але два очки замість одного.

Обидві сторони зрештою досягли врегулювання, яке дало Світові продати півмільйона Твін Пікс бари його вже дали, в обмін на зміну форми, в якій він стверджував, що був натхненний Рекин і Ercall пагорбів в графстві Шропшир.



Категория: Новости