Турецькі ритейлери завоювали 15% українського ринку


Опубликованно 31.07.2018 07:15

Турецькі ритейлери завоювали 15% українського ринку

Сьогодні на українському ринку працюють шість великих операторів, що представляють одяг і взуття з Туреччини: LC Waikiki, colin\'s Україна, Suvari і Super Step, до яких в цьому році приєдналися De Facto і Koton.

Як зазначають в " Українській торговій гільдії, частка турецьких брендів на українському ринку зросла з 8-9% (на початок 2017?го) до нинішніх 15%, передає СтройОбзор.

"Турки злітаються в країні не просто так, а в передчутті відмінних заробітків: за останні 1,5–2 року місцевий ринок одягу та взуття нарешті вийшов зі стану рецесії", - зазначила директор UTG Євгенія Локтіонова.

За її словами, свою роль зіграла стабілізація гривні та призупинення зростання цін в країні. Так, почався ріст продажів одягу і взуття — приблизно на 20% в річному численні.

"Турецькі бренди скористалися цими позитивними трендами. У них невисокі ціни і зрозуміле українцям якість", — пояснила Євгенія Локтіонова.



Категория: Строительство