Соу Фуджімото: архітектор революцію бібліотеки ... і лоос


Опубликованно 21.07.2018 23:21

Соу Фуджімото: архітектор революцію бібліотеки ... і лоос

Хмара з білих блоків стрибає від цоколя, висить у повітрі, як вибух в кубі цукровий завод. Поруч, багато спіралі стрічки завитками по моделі ландшафту, як вихор локшини трапляються серед дерев. Безліч інших цікавих творінь заливає підвал галереї "японський будинок", новий культурний центр на Кенсінгтон-Хай-Стріт, Уест-Лондон, від коливання гнізда з дерев\'яних паличок для листів зморщила папір, і те, що виглядає як дискета срібні блін, ґрунтований на скляному Кубі.

Ці замріяні бачення Японський архітектор Су Фудзімото, який підходить до дизайну свого будинку більш як концептуальний художник шукав нові форми – або падальщиком годування через пропустити.

"Сміття може бути дуже розкріпачує", - говорить він, стоячи поряд з рядком плінтусів, які відображають шматками рваного картону, миття посуду мочалкою і купа картопляних чіпсів, кожен прикрашений крихітну фігурку запропонувати їх трансформацію в щось архітектурного масштабу. “Це робить нас більш розслабленими і відкритими, і допомагає нам забувати, що ми знаємо. Все може бути можливі архітектурного простору".

Фудзімото, зараз 46, стріляв до міжнародної популярності в 2013 році після його начинка павільйон галереї serpentine. Це був один з самих амбітних творінь у 18-річну програму, стоячи, як безформна біла структура тонких сталевих стрижнів, які лягли драбинками ступенів і сидінь, ширяє, як точкові явища в парку. Він зробив саме те, що річна комісія робить краще: виділіть маловідомий зарубіжний архітектор, дати їм платформу, щоб відобразити суть їх роботи і спонукати їх до світового визнання.

"Це було схоже на безкоштовний проїзд", - говорить Фуджімото з широкою посмішкою. “Це дало мені впевненість. Але більш того, це змінило мій підхід до моєї роботи і дав мені нове розуміння того, як будинок може бути пейзаж, меблями і корпусом одночасно."

Модель Соу Фуджімото павільйон Серпентайн 2013 почалася – тверда форма, що б стати порожнистої рами. Фото: Олівер Вейнрайт

Насіння його конструкція павільйону – утворюється більш інтенсивний місяць саморефлексії та експериментів, в ході яких він говорить, що його пропозиції були відхилені директора галереї "занадто Фудзімото" або "не Фудзімото досить" – не показали на виставці. Ви можете побачити, як петлі складений аркуш паперу і вирізав з полістиролу перетворитися в нерівній маси, частина-терасний ландшафт, частина-печеру. Це тверда форма, що б стати порожнистої рами, де всередині, зовні, підлогу і дах би зливаються в оборотничеству пляма.

Минуло п\'ять років, і ці насіння проросли в глобальний портфель проектів офіс 35 осіб в Токіо і 20 в Парижі, працює на все, від квартири вежа в Монпельє на 1,2 км торговий центр за неназвану країну на Близькому Сході. Колишній буде дивовижне видовище, спалахують з величезною висячої балкони у всіх напрямках. Останній був би гігантський стек колонад зростання з гострими шпилями – рама серпантин на ісламські арки-переплітаються стероїди, але він був скасований", коли король передумав". Велика човен-подібний житловий будинок з лісом на даху планується провести в Парижі, в той час як вищезгадані сріблястий блін скоро з\'явитися вище музичний зал у парку в Будапешті, де концерти будуть проходити в скляний міхур, оточений лісом з усіх сторін.

"Мені дуже подобається бути в лісі", - говорить Фудзімото, який виріс у сільській місцевості Хоккайдо на краю лісу. “Це відкрите поле, але ти відчуваєш себе захищеною, перебуваючи в оточенні безлічі маленьких шматочків. І це вселяє цікавість: той факт, що Ви не можете бачити все, що надихає вас, щоб іти, щоб дізнатися більше.

Соу Фуджімото з одним з 100 експонатів на виставці в Японії будинок у Лондоні. Фото: Адріан Брукс/Imagewise

Ліс книг була ідея його бібліотеці університету мистецтв Мусасіно в Токіо, збудований в 2010 році, де нескінченні книжкові полиці спіралі навколо концентричними колами, пробитими дверними прорізами і мости. "Звичайно, бібліотекар хотів, щоб вона була організованою та систематичною", - говорить він, "але інша роль бібліотеки полягає в створенні простору, де студенти можуть звиватися і випадково, що вони не шукали." Його розчин синтезує порядку та випадковості, з категорії книги, розташованих радіально навколо центральної стійки, в той час як шляхи, які пронизують всі його спіральні дозволяють студентам на самоплив і відкрити.

Чимось стороннім архітектор, Фудзімото ніколи не працював за іншою практиці, яка, можливо, пояснює його твердо оригінальний підхід. "Я боявся бути відкинутим", - говорить він. "І якщо я пішов на роботу до іншого архітектора, вони здолали мене, тому що я був так легко піддаються впливу."

Він прибув в Токійський Університет, маючи намір вивчати фізику, але був настільки збентежений, що він виявив, що він перейшов до архітектури, яку вивчав протягом двох з половиною років до закінчення навчання в 1994 році, не зацікавлені в тому, щоб робити ступінь магістра. "Тоді у мене був хороший пару років в Токіо", - згадує він, "ставши близько полудня більшість днів, і ліниво думав про архітектуру, іноді буду дивитися на будівлі, але в основному просто бути собою, думати і робити малюнки."

Модель проекту житлового будівництва в Каталонії Су Фудзімото. Фото: Адріан Брукс/Imagewise

Як і багато архітектори, він почав свою кар\'єру з легкої батьківської руки, проектуванні палаті для психіатричної лікарні про те, що його батько побіг в Хоккайдо. Замість того, щоб слідувати в звичайних номерах-офф-коридори підхід, він влаштував палати пацієнтів відкриваючи в загальній вітальні і ввів усамітнення в місце, яке завжди було налаштоване навколо немає місця, щоб сховатися.

Інтерес фуджімото в балансуванні потреб конфіденційність і відкритість стала одержимість. Його перші вітчизняні проекти майже сюрреалістичні вправи в тому, як всередині може бути відокремлена від з нічого, окрім простої стіни. Замість цього, він шарами, гнізда і укладає простору, щоб розмити перехід від суспільного до приватного. Будинок, побудований в 2008 році в місті Оїта, Японія, це "коробка в коробці, в коробці", подібно матрьошці, кожна з перфорованого корпусу, що додає ще один рівень конфіденційності, як ви рухатися з вулиці в центрі будинку. На будинок, побудований в 2011 році в Токіо, є найближчою річчю до скла та сталі будинок, де 20 маленьких скляними стінами кімнати підвішені на сталевому каркасі, "що дозволяє стрибати між рівнями, як мавпа або птах на дереві". Можливо, втомився від дресированих мавп для архітектурних туристів, жителів тепер тримати свої штори щільно закриті.

Його люблять гратися з обмеження впливу і конфіденційності досягає свого піку в одному з своїх маленьких проектів. Замовлення на проектування громадський туалет в Итихаре, Фудзімото зведений суцільний дерев\'яний паркан у овальне кільце навколо краю майданчика, що оперізує буколічної сад, в якому Лоо блискуче стоїть в скляному павільйоні. Ви можете відкрито випорожнюватися серед птахів і бджіл, оточений рослинами в громадському місці, не будучи поміченим. "Навіть такий маленький проект", - говорить він, "Ви можете знайти можливості винаходити архітектури". Соу Фуджімото: майбутнє майбутнє-в Японії-хауса в Лондоні з 22 червня по 5 серпня.



Категория: Новости