Попереджувальні знаки для ВІКІПЕДІЯ це криза було зрозуміло ще рік тому – інсайдер


Опубликованно 12.07.2018 22:27

Попереджувальні знаки для ВІКІПЕДІЯ це криза було зрозуміло ще рік тому – інсайдер

Банківського програмного забезпечення в серці біди ЦБ на цьому тижні була приречена на провал з самого початку, інсайдер, що володіє великими знаннями систем сказав.

З клієнтами заблоковані їх банківські рахунки, іпотечні зникаючі рахунку, малий бізнес звітність, що вони не могли сплатити своїх співробітників і доповіді дебетові карти відмовляється працювати, комп\'ютер кризи ЦБ був одним з найгірших за останній час. Банку, його керівник, Павло приставати, зізнався у четвер, був "на колінах" і це загрожує законопроект про компенсації, швидше за все, побіжить десятки мільйонів фунтів. Клієнти ЦБ зігнати злість як криза триває Детальніше

Просто раніше послуги банку пом\'ята, інженерів програмного забезпечення і БАНКО Сабадель, ВІКІПЕДІЯ іспанська власник, вшановуючи власних зусиль з шампанським і стверджуючи, добре виконану роботу. Коментарі, розміщені під фото свідчив: "відмінна команда!" і "чемпіони!" Тим не менш, ознаки того, що катастрофа такого масштабу може статися в наявності цілий рік раніше.

Коли ЦБ відокремився від банківської групи lloyds (lbg), крок, змусили ЄС в якості умови надання фінансової допомоги платнику податків у 2008 році, клон комп\'ютерної системи, спочатку група була створена і здана ЦБ на 100 млн фунтів в рік.

Що банківська система була "полагодити багато старі системи для ЦБ, ЛЗ, Галіфакс, Челтнем і Глостер та інші", яка призвела від "жаху" інтеграція СЕРИАЛЬЧИКОВ з lloyds в результаті банківської кризи, за словами одного інсайдера, який мав широкий доступ до і глибоке знання lbg і ВІКІПЕДІЯ внутрішніх систем протягом тривалого періоду.

“Ідея створити дзеркальну копію розлогі локальній групі об\'єднані систем і використовувати це, щоб обслуговувати набагато менше ТСБ банк. Здавалося, погано підходить для невеликих банків, щоб успадкувати всі проблеми роздутою безлад на обслуговування набагато менше клієнтів", - сказав інсайдер.

Згідно з цією домовленістю, lbg по тримали всі карти. Вона контролювала систему і запропонував її в якості дорогих послуг для ЦБ, коли він був виділений з lloyds у вересні 2013 року.

Коли Сабадель ЦБ купив за ?1,7 млрд. у березні 2015 року введено в дію план, який успішно виконується в минуле на кілька інших більш дрібних банків вона придбала: злиття інформаційних систем банку, з власним Proteo банківського програмного забезпечення і, при цьому, зберегти мільйони.

Sabadell був попереджений в 2015 році, що його амбітний план був високий ризик і що це може коштувати набагато більше, ніж ?450 млн. Ллойдс вносить свій внесок у зусилля.

"Це не надто щедрий бюджет, що масштаби міграції," Джон Харві, директор міжнародної консалтингової компанії Пилотирвать, повідомила "файненшл Таймс" у липні 2015 року. Але система Proteo був розроблений в 2000 році спеціально для того, щоб проводити операції по злиттю таких як ВІКІПЕДІЯ в іспанській групі, і Сабадель просувалося.

Інженери програмного забезпечення тост перенесення запису клієнтів, що відбувся систем з банківської групи lloyds на платформу Сабаделя. Фотографія: У LinkedIn

До літа 2016 року, роботи по розробці нової системи повинен був бути, а грудні 2017 року була встановлена як жорсткий і швидкий термін поставки.

"Період часу для розробки нової системи і перенесення ЦП, щоб він був тільки 18 місяців", - сказав інсайдер. “Я думав, це було смішно. ВІКІПЕДІЯ люди говорили, що Сабадель робив це багато разів в Іспанії. Але крихітні іспанські місцеві банки не розповзалися lbg по застарілих систем".

Щоб зробити справи ще гірше, команда розробників Сабадель не маєте повний контроль – і тому з повним розумінням – системи вони намагалися перенесення даних і систем підтримки через банківської групи lloyds був ще постачальником.

"Це виявилося, що була супер-важка робота систем [] засідка в тому, що робить," сказав інсайдер.

До березня 2017 року, кошмар для клієнтів, який збирався розвертатися через рік виявилося неминучим. "Це було неймовірно – навіть прототипу або докази правильності концепції, але вона повинна бути повністю протестовані і працюють з травня до інтеграції почалася робота," інсайдер продовжив. “Старші співробітники були розлючені про стан. Навіть не увійшовши в було проблематично".

До осені він ще не був готовий. ЦБ оголосив про затримку, звинувачуючи ймовірність підйому процентної ставки у Великобританії – які не виправдалися – і ризик того, що банк може залишити собі не пропонувати іпотечні котирування за ключовими вихідні.

Sabadell відсунули перехід в квітні, щоб спробувати отримати робочу систему. Це був дорогий, тому що збори ЦБ довелося заплатити в локальній групі, щоб продовжувати користуватися старою системою раніше працювала: приставати поклав законопроект в ?70 мільйонів.

23 квітня Сабадель оголосив, що Proteo4UK – назва версії ЦБ системи іспанського банку була повною, і що клієнти 5.4 м були "успішно" перекочувало і в нову систему.

Хосеп Oliu, голова Сабадель, сказав: "з цієї міграцією, Sabadell довела свій технологічний потенціал управління, не тільки в національних міграцій, але і в міжнародному масштабі".

Команда за розвиток святкували. На своїй сторінці в LinkedIn видалений, тих, хто бере участь у міграції описували себе як "чемпіонів", а "класна команда" і фотографувалися піднімаючи келихи шампанського на ура "ТСБ передачі зроблено і забуто".

Однак, клацнув кілька годин після включення, системи зім\'ято і до 1,9 м ВІКІПЕДІЯ клієнти, які використовують Інтернет-і мобільного банкінгу були заблоковані. "Я міг би покласти гроші на впровадження час катастрофи він був, з доказом великих змін коду на копита за минулі вихідні і на цьому тижні", - сказав інсайдер.

У Твіттері засвітився як клієнти, розчаровані неможливістю отримати доступ до своїх акаунтів або додзвонитися до Call-центри банк почав зганяти свою злість.

Клієнти отримують тексти говорять, що їхні картки були використані за кордоном, що у них був виявлений тисячі фунтів на їх рахунках у них не було, або що іпотечне рахунків зник, збільшується або змінити валюту. Один власник рахунку приголомшений показав свою ТСБ банківські програми запис прямого дебету приділено Sky Цифрова 81 років. Деякі побачили реквізитів рахунки інших людей і відпочиваючих скаржилися, що вони були залишені не в змозі сплатити ресторан та готельні рахунки.

ВІКІПЕДІЯ, до збурення клієнтів, спочатку наполягав, що проблеми були тільки з перервами. О 3.40 ранку в середу, 25 квітня, оббивати пороги в Твіттері, що система "працює", тільки щоб бути змушені вибачитися на наступний день і визнаю, що це було насправді тільки працює на 50% потужності. У четвер він зізнався, що банку стояла на колінах, заявив, що він особисто захопив контроль над спробами виправити проблему від своїх іспанських господарів, і найняв команду з IBM, щоб зробити роботу. Sabadell сказав, що це, ймовірно, буде наступного тижня до нормального сервісу повернувся.

Фінансового омбудсмена та управлінням з фінансових поведінки власті почали розслідування. Банк був змушений відмінити всі овердрафт зборів за квітень і підвищить процентну ставку, він сплачує на свій класичний поточний рахунок в спробі зупинити розчаровані клієнти беруть свій бізнес в іншому місці.

Кількість скарг сповільнюється, але вони ще не припинилися. У п\'ятницю, один клієнт Guardian розповів, що деякі їх особисті дані, які вже перейшли на нову систему були п\'ять років тому. Користувач Twitter повідомила, що зверталася до банку про текстове повідомлення отримано, що відносяться до облікового запису закрито більше п\'яти років тому .

Програмне забезпечення приставати було близько хвалився у вересні будучи 2500 чол-років, з більш ніж 1000 учасників , була катастрофа обслуговування клієнтів, що обійдеться банку мільйони і заплямувати свою репутацію роками.



Категория: Новости