Воксхолл заводу Лутон збільшити видобуток, незважаючи на побоювання, квартал і місяць


Опубликованно 09.07.2018 14:00

Воксхолл заводу Лутон збільшити видобуток, незважаючи на побоювання, квартал і місяць

Найближче майбутнє VAUXHALL в Лутоні завод був забезпечений після того, як його французький власник оголосив про плани побудувати нову модель Віваро Ван і збільшити видобуток в 2019 році.

Пса, виробник Peugeot і Citroen, які придбала в минулому році Воксхолл, передбачається вкласти близько 100 млн фунтів на заводі, незважаючи на невизначеності за квартал і місяць. Підписатися на щоденні бізнес сьогодні по електронній пошті або слідувати за бізнес-Зберігача на Твіттері @BusinessDesk

Уряд Великобританії дало пса ?9м для полегшення розширення, які будуть розглядатися як важливий вотум довіри у Великобританії. Автомобільної промисловості неодноразово попереджав, що інвестиційні рішення приймаються на зберігання в якості майбутньої транскордонної торгівлі та торгівлі з ЄС буде прийнято рішення.

Хоча пса не поставили б цифру на робочі місця, профспілка unite вважає 350-450 додаткових робочих місць може бути створено в Лутон, і виживання підприємства фактично гарантовані, як мінімум 10-12 років.

Головний виконавчий директор концерну PSA Карлос Таварес, також свідчить про те, що деякі Пежо і Сітроен автомобілі будуть вироблені в Лутон, А потужність заводу повинна була зрости з 60 000 до 100 000 автомобілів в рік. Вихід Великобританії: автобудівників крок до попередження про вплив невизначеності Детальніше

Працівників в Лутоні, де автомобілі були зроблені з 1905 року, стикаються з невизначеним майбутнім після приєднання пса з "Дженерал Моторс" в 2017 році. Незважаючи на обіцянки, щоб уникнути звільнень, УРП оголосила 650 скорочення робочих місць в інших Воксхолл заводі в Елсмір-порт, де автомобіль Астра зроблена.

Таварес сказав, що рішення про Елсмір-порт не буде зроблено до 2020 року, коли буде більше ясності про вихід Великобританії і в результаті плани УРП для підвищення продуктивності праці на підприємстві.

Оголошуючи про рішення розгорнути в Лутон, Таварес сказав: "наш зростаючий бізнес вимагає більш високої якості, бажано мікроавтобуси для задоволення потреб наших клієнтів, які ми можемо виробляти тут, в Лутоні."

Виробничі витрати скоротилися на 17%, сказав він. "Але нам належить ще багато роботи, щоб зробити, як ми повинні скоротити витрати на 20% у відповідності з європейськими конкурентами."

Він сказав, що запевнення уряду в тому, що вона буде домагатися безмитного та безперешкодного торгівля допомогла "безпечне робоче місце", в Лутоні, але додав: "ми прийняли таке рішення, незважаючи на квартал і місяць. Автомобільна промисловість не вистачає визначеності і вихід Великобританії залишається проблемою для нашого бізнесу".

Бізнес-секретар, Ґреґ Кларк, яка приєдналася Таварес в Лутон по оголошенню, сказав: “я знаю, що були побоювання, коли GM продав завод пса. Так що я в повному захваті, що це великі інвестиції в майбутнє створюється сьогодні".

Кларк сказав, що 75% продукції Воксхолл було експортовано, що робить його одним з найбільш успішних промислових підприємств у Великобританії. Він додав: "це про не тільки збереженню тут 1400 робочих місць, а розширення робочих місць в майбутньому і, переконавшись, що за багато років Лутон залишається синонімом комерційного транспорту.

Сказав ділової секретар уряду був "абсолютно ясно з центральних вимог для забезпечення доступу до ринків, що було важливо – це означає, що торгівля, яка безмитно і без тертя". В Опелі містах, робочих вид захоплення пса з тривогою Детальніше

Сказав таварес результат переговорів вихід Великобританії з ЄС буде частково визначити долю Елсмір-порт, і він визнав, що рішення Лутон залишається напередодні виходу інтернет ризик. Але він сказав: “світ-це повний хаос. Якщо ви чекаєте, щоб всі вирішили, що це вдалий час, щоб інвестувати, єдине, що ви можете бути впевнені в тому, що це занадто пізно, так що вам доведеться взяти на себе певний ризик."

Він додав: "у керівництва цього заводу розпоряджатися своєю долею ... немає нічого небезпечніше для рослини, ніж благодушному управлінської команди".

Льон Маккласкі, генеральний секретар об\'єднатися, заявив, що розширення Лутон була хороша новина, але попередив, що це був "складний пакет, з плюси і мінуси". Працівники, швидше за все, доведеться прийняти нові умови в обмін на гарантії на роботу, і членів профспілки голосувати все ж доведеться погодитися на операцію.

"Очевидно, ідея про те, що це рослина зараз має автомобіль з 10 - на 12-річний термін зберігання і може створити 350-450 нові робочі місця-це величезний плюс", - сказав Маккласкі. "Але ми хочемо переконатися, що ми маємо аналогічні гарантії для Елсмір-порт".

Він сказав, що відхилив претензії Таварес, що заводи у Великобританії були менш продуктивними, додавши: “у нас є світового класу сили. Вихід Великобританії і плутанину та невизначеність не допоможе. Всі галузі каже мені, що вони глибоко стурбовані. Але Карлос Таварес неодноразово заявляв, що він не хоче, щоб закрити всі автомобільні заводи".



Категория: Новости