Wetherspoon підтримує кампанії проти кочівників і дискримінації циган


Опубликованно 09.07.2018 14:00

Wetherspoon підтримує кампанії проти кочівників і дискримінації циган

Ланцюг паб Wetherspoon підтримує кампанію з підвищення обізнаності про дискримінацію, що цигани і мандрівники стикаються при отриманні доступу до барів і ресторанів.

Раніше компанія зізналася, що мандрівники були расово стереотипності співробітників у бари. У 2015 році Wetherspoon виплачується ?3,500 кожна з трьох осіб після того, як співробітники Кембріджського пабу в Тіволі заборонили їм в\'їзд з-за їх етнічної приналежності.

У тому ж році, паб зобов\'язали виплатити ?24,000 відшкодування шкоди після визнання їх винними в расовій дискримінації відносно групи осіб у листопаді 2011 року, коли вони були відвернені від входу в паб Коронет в Північному Лондоні.

У понеділок, Тім Мартін, засновник і голова Wetherspoon, сказав, що він зустрічався з представниками руху "мандрівник" – благодійної організації, яка надає підтримку циган, Рома і громади Тревеллеров у Великобританії – обговорити це питання. Громад Рома, побоюючись депортації в пост-вихід Великобританії з ЄС Британія Детальніше

“Ми були раді вітати представників мандрівник рух і рівність і Комісія з прав людини у нашому головному офісі. Ми тісно співпрацюємо з ними в розвитку навчання працівників з даного питання і підтримати кампанію", - сказав він.

Джим Девіс, рівності і соціальної справедливості керівник підрозділу для мандрівника руху, сказав: “бути відмовлено у в\'їзді або послуги-проблема, яка зачіпає життя циган і мандрівників по всій країні.

“Цієї форми дискримінації неприпустимі в будь-якому цивілізованому суспільстві, так відрадно бачити, що один з лідерів галузі, таких як Wetherspoon здійснює таку позитивну позицію з цього питання. Рух мандрівника вітає Wetherspoon за їх зусилля з підвищення обізнаності про цьому питанні".

В результаті виникають спори про дискримінацію в 2015 році, Wetherspoons сказав він здійснює огляд своїх навчальних і політики, щоб переконатися, що персонал дотримуватися вимог законодавства.

Мартін сказав, що ці два випадки є лише випадки, коли компанії були пред\'явлені звинувачення в дискримінації щодо туристів, так як мережа була заснована в 1979 році.



Категория: Новости