Убер продати Південно-Східної Азії, щоб захопити бізнес конкурента


Опубликованно 18.06.2018 00:15

Убер продати Південно-Східної Азії, щоб захопити бізнес конкурента

Їздити-град фірма ?ber погодився продати свого Південно-Східної Азії бізнес у великих регіональних супернику захопити, позначення друге відступ США від Азіатського ринку.

Угода є першим великим консолідації галузі в Південно-Східній Азії, де проживає близько 640 мільйонів чоловік, і чинить тиск на Індонезію підемо-Джек, який спирається на алфавіт в Google і китайська компанія tencent. Катастрофічний провал краш убер показує " самостійного водіння технології, кажуть експерти Детальніше

Став скоріше струс в гострій конкурентній їздити-град промисловості в Азії на початку цього року, коли Японія Фонду бачення Софтбанк зробили багатомільярдні інвестиції у ?ber. Софтбанк також вклали в захоплення.

Як частина угоди, убер буде займати 27,5% акцій в Сінгапурі захопити і генеральний директор uber, дару Хосровшахи, увійде до Ради захопити.

"Це допоможе нам подвоїти наші плани зростання як ми багато інвестуємо в наші продукти і технології", - зазначив Хосровшахи.

Для зручності, угода є благом для своєї їжі-Служба доставки, яка тепер буде зливатися з убер їсть. Більш надійної продовольчої служби дадуть захопити перевагу над йти-Джек, за словами людини, близької до захопити. Це lyft справді \'прокинувся\' альтернатива убер? Детальніше

"Це було дійсно дуже незалежні рішення обох компаній", - сказав президент захопити, хв Маа, - сказав він, додавши, що генеральний директор компанії softbank Масаеши син був "дуже сприятливою".

Крім часткою у ?ber і захопити, softbank є також одним з основних інвесторів в ряді інших великих Ride-град фірм, у тому числі Китаю Діді Chuxing та Індії Оле.

Їздити-родом з Азії в значній мірі спирався на знижки та акції, знижуючи маржу прибутку і підвищення тиску для консолідації.

Убер, яка готується для можливого первинного публічного розміщення в 2019 році, втратили в минулому році $4,5 млрд і стикається з жорсткою конкуренцією на внутрішньому ринку і в Азії, а також нормативних розгону демонстрацій в Європі.

Убер вклав $700 млн у Південно-Східній Азії бізнес, менше, ніж $2 млрд, він витрачав в Китаї до здачі його операції там Діді. Убер луками з Китаю перетирають з великою кількістю боротьби за панування у іншому місці Детальніше

Убер очікували більше угод з суперниками, але сказав, що у нього немає планів на черговий розпродаж, в якій воно консолідує свої операції в обмін на міноритарний пакет акцій конкурента.

"Це справедливо, щоб запитати, чи є консолідація зараз стратегія день, це вже третя угода в своєму роді ... відповіді немає," Хосровшахи йдеться в записці для співробітників.

"Одна з потенційних небезпек нашої глобальної стратегії полягає в тому, що ми беремо на себе занадто багато битв на дуже багатьох напрямках і занадто багато конкурентів".

Джерело, знайоме зі стратегією компанії ?ber заявив, що компанія збирається активізувати свою битву з Оле в Індії, інший низьким і дорогим ринку, де конкуренти мають значною мірою субсидується їде в спробі отримати частку на ринку. Убер має близько 60% ринку там, за деякими оцінками.

Два попередніх виїзних убер, з Китаю і Росії, сталося під колишній генеральний директор Тревіс Каланик. Операція із захоплення першого продажу операції з Хосровшахи, який почався у вересні.

Убер входять США, Австралії, Нової Зеландії та Латинської Америки, серед своїх основних ринків – регіонів, де вона має більш 50% частки ринку і це вигідно чи бачить шлях до прибутковості.



Категория: Новости