У «Укрбуд» розповіли, як знімали рекламний ролик про небезпеку купівлі вторинки


Опубликованно 04.06.2018 08:45

У «Укрбуд» розповіли, як знімали рекламний ролик про небезпеку купівлі вторинки

Виробництвом відео займалися фахівці продакшн-хаус Electric Sheep Film. Проект зрежисирували Андрій Копоц і Макар Северин, раніше поставили знаменитий ролик епічної битви в дусі «Ігри престолів» та інші відомі відео для PariMatch, а також працювали з іншими великими брендами.

Одним з головних викликів для знімальної групи став збір відповідного реквізиту. Реквізитори обійшли чи не всі склади Києва, побували в безлічі приватних будинків, квартир, на горищах і у флігелях. У підсумку кожна річ, присутня в кадрі – будь то сервант, меблева стінка або навіть дверна ручка – не просто відповідає відображення епохи, але і несе на собі відбиток історій і доль багатьох українських сімей.

Ще одним важливим завданням став підбір акторів, здатних максимально гармонійно втілити вибрані образи на екрані. Шукали їх по всій Україні і навіть в ближньому зарубіжжі. Кастинг тривав майже 20 днів, включаючи три сесії тестів гриму і кілька сеансів проб. У підсумку вибір зупинили на Віталія Петі, заслуженого артиста України Андрія Пархоменко та Володимира Попова в ролі господарів квартир. А пару, вибирає собі житло, зіграли Анастасія Аверіна і Богдан Любомирський.

Всього на майданчику були задіяні більше ста чоловік: технічна група, художники, творча група, актори. Зйомки ролика сумарно тривали 18 годин. А на підготовку до них знадобилося цілих два тижні: тільки декорації будували близько п\'яти днів. При цьому величезну увагу приділили деталей. Наприклад, у першій квартирі лічильника в коридорі летять справжні іскри, для створення яких використовували зварювальний апарат. А яєчню для господаря останньої квартири смажили прямо на знімальному майданчику. Знадобилося цілих 18 сковорідок з салом, з особистих запасів художників. Сам домовласник теж виявився з невеликим секретом: оскільки накладних брів у гримерів не виявилося, на їх місці у нього красуються наклеєні вуса.

До речі, режисерську версію відеоролика вже встигли відзначити нагородою міжнародного рекламного фестивалю White Square в Мінську. Також його подали і Київський міжнародний фестиваль реклами, результати якого оголосять на початку червня.

Джерело: Укрбуд



Категория: Ремонт