"Ненаситне чудовисько": вчені знайшли чорну діру, здатну в два рахунки "проковтнути" Землю і Сонце

Опубликованно 28.05.2018 20:36

Фахівці виявили чорну діру, яка з позамежною швидкістю засмоктує речовини. Всього за дві доби смертоносна діра здатна поглинути масу, рівноцінну світила.

Надмасивна космічна область J2157-3602 розташована в 12 мільярдів світлових років від нашої планети, передає "Диалог.UA" з посиланням на Naked Science.

Кожен мільйон років маса чорної космічної зони, яка дорівнює 20 мільярдів мас світила, збільшується на 1%. Щоб стежити за небезпечною чорною дірою, фахівці використовують пристрої ESA Gaia і НАСА WISE і наземний телескоп ANU SkyMapper. Служителі науки вражені небувалої светимостью діри: випромінювання величезних мас речовини, які потрапляють в J2157-3602, в тисячі разів яскравіше галактики. Якщо б ця космічна область розташовувалася в центрі Чумацького Шляху, то в нічний час доби світло ореолу чорної діри був би в десять разів яскравіше повного Місяця. Таке надпотужне випромінювання просто знищило б життя на Блакитний планеті.

Також вчені обнаружилиопасную чорну діру на межі Сонячної системи. Фахівці пояснюють, що чорні діри невидимі для телескопа, проте несуть велику небезпека. Передбачити появу космічних монстрів і їхній вплив на матеріальні об\'єкти неможливо.

Крім цього, астрономи нашлимножество чорних дірок і в центрі нашої Галактики. Про скупчення чорних дір передбачали десятиліття тому, проте перевірити і довести теорію нікому не вдавалося. Відкриття астрономів підтвердила сучасну модель еволюції галактик.

Раніше американське космічне агентство показало,як виглядає чорна діра. На офіційному сайті NASA з\'явилося художнє зображення космічної галузі. На ілюстрації продемонстровано вихровий рух газу навколо чорної діри.

Категория: Технологии