Навіщо купувати Харвис диван такого неприємного відчуття?


Опубликованно 19.05.2018 09:09

Навіщо купувати Харвис диван такого неприємного відчуття?

Ми купили диван та крісло з Харвис, яка прибула в середині листопада минулого року. До кінця січня всі статичні подушки пішла квартира і так незручно, що ми зараз сидимо на підлозі.

Харвис послав незалежного оцінювача. Він важив подушки і сказали, що вони були в порядку, тому не було жодного виробничого дефекту. Потім він відмовився везти його далі. Я вказав на подушки настільки плоскі, що ми можемо відчувати пружини і деревини через них. Знову він відмовився що-небудь робити, якщо у мене є свій оцінювач, який я зробив. Він погодився з тим, що диван не відповідає своєму призначенню і, як це не триває достатній час, ми в праві попросити заміну або, принаймні, нові подушки. Він також повідомив, що протягом 30 років у бізнесі він ніколи не чув вагою подушки. Його доповідь також сказав, що компанія використовувала дешеві волокна з накачуванням повітря, який, через всього лише кілька тижнів, буде йти врозріз після того, як повітря розігнав.

Я відправив звіт в Харвис з копією рахунку, який він сказав, що буде платити, але, знову ж, відмовилася що-небудь робити. Підніжжя зберігання також порушений, оскільки, за нашим експертом – недостатньою гвинти. Ми більше 1,200 фунтів з кишені. Я навіть намагався ставити запасні подушки під подушки. Я написала Харвис три тижні тому, але він не відповів.

ЖМ, Ліверпуль

Ми були в шоці від вашого опису, а також відсутність яких-небудь подальшої служби для організації заміни ви мали право.

Після того, як ми зв\'язалися з Харвис він запросив вас, щоб вибрати заміни. Новий замовлення було розміщено – з терміни доставки від п\'яти до шести тижнів. Ми сподіваємося, що він також повертається вартість вашого асесор.

Він не став коментувати претензії дешеве волокно накачується повітрям, але каже: “Ми приймаємо обслуговування клієнта дуже серйозно і завжди прагнемо, щоб наші клієнти були задоволені. Ми дуже жалкуємо про труднощі, пережитих ЖМ. Ми працювали з JM замінити меблі безкоштовно, і вибачився за розчарування вона відчувала, коли її справа розглядалася по обслуговуванню клієнтів."

Ми також питання, як "незалежні оцінювачі, які використовуються компаніями в таких ситуаціях насправді.

Ми вітаємо листа, але не може відповісти індивідуально. Напишіть нам consumer.champions@theguardian.com або пишіть чемпіонів споживач, гроші, Страж, 90 Йорка шлях, Лондон N1 9GU. Будь ласка, вкажіть контактний телефон. Подання та публікація всіх листів є предметом наших положення та умови: http://gu.com/letters-terms



Категория: Новости