Водафон названий найгірший провайдер мобільного телефону Великобританія на що?


Опубликованно 16.05.2018 09:51

Водафон названий найгірший провайдер мобільного телефону Великобританія на що?

Водафон був названий найгірший Великобританії оператора мобільного зв\'язку за групами споживачів, який?

Це сьомий рік поспіль, що Vodafone прийшов нижньої частини щорічного опитування споживачів про те, як щасливі Великобританії громадськість з їх мобільного оператора. Утиліта складу, енергетична та комунікаційна компанія, була названа фірма з самим щасливим мобільних клієнтів. Британські оператори мобільного зв\'язку майже на ?1,4 млрд для спектрума 5г Детальніше

Водафон був найгірший результат замовнику (49%) – поєднання задоволеності і ймовірність рекомендувати другу – з одного до шести клієнтів (16%) кажуть, що вони не будуть рекомендувати компанію друзям або членам сім\'ї.

Водафон був єдиним мобільним оператором в опитуванні для доповіді рахунком клієнта нижче 50%.

У минулому році її загальний низький рейтинг з Vodafone. В цьому році йому вдалося відійти в нижній частині таблиці, хоча і займає друге найгірше – досить істотно поліпшивши свої послуги, щоб покласти прозоре повітря між ним і Vodafone з рахунком клієнта на 56%.

Який? звіт знайдено 14% клієнтів УО заплатять більше, ніж за ?50 в місяць за мобільний контракт, з 17% говорять, що вони знайти їх контракт занадто дорого.

Vodafone, яка два роки тому виплатила ?4,6 млн за "серйозні і послідовні" порушення правил захисту прав споживачів, сказав, що він відчував себе погано обійшлися, що доповідь був не точним.

"Поліпшення сервісу для наших клієнтів є вищим пріоритетом, і ми наполегливо працювали, щоб досягти результатів", - заявив представник Vodafone заявив. “Ці результати опубліковані де? насправді не збігаються з тим, що наші клієнти говорять нам, з нашої власної, незалежної перевірки, оцінки задоволеності клієнта стрибки 13 очок від минулого року їх кращий рівень." Підписатися на щоденні бізнес сьогодні по електронній пошті або слідувати за бізнес-Зберігача на Твіттері @BusinessDesk

Дрібні бренди, які використовують інфраструктуру великих гравців, щоб запустити свої власні послуги виконуються значно краще.

Небо мобільний, який був запущений на початку минулого року, посіла третє місце з результатом 79%. GiffGaff, яка належить материнській компанії О2 Телефоника, зайняла друге місце (81%), а Асда мобільного (77%) і tesco Мобільні (75%) замикає п\'ятірку.

"Найбільші постачальники відстають від дрібних конкурентів, які роблять більш кращу роботу даючи клієнтам те, чого вони хочуть в плані обслуговування і співвідношення ціни і якості", - сказав Алекс Нейл, керуючий директор чого?

Минулого тижня, медіа-регулятор ofcom виявив, що Vodafone і BT були найбільш поскаржилися на операторів стільникового зв\'язку в останні три місяці минулого року.



Категория: Новости