Присвячується Hubble: NASA показало вражаючий знімок туманності Лагуна – кадри

Опубликованно 13.05.2018 09:45

Присвячується Hubble: NASA показало вражаючий знімок туманності Лагуна – кадри

Космічне агентство помістило зачаровує кадр з космосу на своєму офіційному сайті.

Неймовірно красива фотографія була зроблена за допомогою орбітального апарату Hubble. Знімок туманності Лагуна присвячується 28-річчя роботи космічного телескопа і закінчення його служби 24 квітня, повідомляє "Диалог.UA".

Гігантське міжзоряний хмара вражає своєю красою. У центрі туманності знаходиться молода зірка, яка яскравіше світила в 200 тисяч разів. Область в сузір\'ї Стрільця була відкрита італійським астрономом Джованні Баттіста Годиерна в 1654 році, проте чіткі і яскраві кадри зоряного скупчення вчені змогли отримати тільки зараз. Туманність Лагуна знаходиться на відстані 4000 світлових років від нашої планети.

Зображення Hubble доводить помилку Енштейна: на знімку чітко видно "космічний очей" туманності, який утворений з скупчення безлічі галактик. Легендарний фізик стверджував, що такі викривлення не можуть бути помічені людиною або надточним апаратом.

Раніше NASA устроиловиртуальную екскурсію по місячним ландшафтів. Космічне агентство представило відео з неймовірними краєвидами на Місяці.

Також опубликованыкадры польоту над північним полюсом газового гіганта Юпітера.

Нагадаємо, співробітники NASA розповіли,скільки заробляють астронавти космічного агентства.

Категория: Технологии