Власник Тайтл занадто великий і різноманітний – на провал? Можливо


Опубликованно 09.05.2018 15:54

Власник Тайтл занадто великий і різноманітний – на провал? Можливо

Якщо пов\'язані Британські продукти не мають контролюючого акціонера, пихатий хедж-фонд США, ймовірно, зажадали компанії бути розділений на частини років тому. Уитбред як вважатися прикро різноманітний, тому що він володіє Коста кави і Premier Inn, але погляньте на АБ харчовими продуктами портфеля: він біжить від виробництва цукру по всьому світу, займає в продуктових брендів, таких як чай "чорний дракон", молоком та іншими, і породив знижки мережа магазинів одягу в primark. Підписатися на щоденні бізнес сьогодні по електронній пошті або слідувати за бізнес-Зберігача на Твіттері @BusinessDesk

Зовнішні акціонери повинні дякувати за відмову підкоритися попит на фокус. У primark, імовірно, не буде такою ж всеперемагаючої силою без готовності АБ харчовими продуктами в експерименті повільно, якість, яке може протікати від 54.5% володіння Уїттінгтон інвестиції, підконтрольну собі Благодійний Фонд Гарфілда Вестона. У ці дні, primark сприяє трохи більше половини групи операційний прибуток: ?341m з ?648m за півріччя етапі.

Дивно запустити в primark не зупинило міста фреттинг на два фронти. По-перше, немає занепокоєння, що відмова в ланцюги, щоб продати в інтернеті є історичною помилкою. По-друге, це експансія в США, кладовище британських рітейлерів, крок занадто далеко? На тлі загальної похмурості про роздрібних мереж, ціна AB продуктів частка скоротилася на одну п\'яту за шість місяців до вівторка 4% відмов.

Американський концерн не буде відповісти швидко, так як деякі з дев\'яти магазинах на північному сході були відкриті менш ніж за рік. Компанія визнає, що це-як і раніше налаштування діапазонів для підвищення щільності продажів. Але новина про те, що Тайтл вже хочете відкрити магазин в штаті Флорида пропонує щось відбувається в США.

Що стосується передбачуваної загрози з боку суперників, важко знайти. Як продажі впали на 1,5%, не допомогло європейських холодів, але у Великобританії виросли на 3%. Між проповідями про вплив на ціни на цукор з кінця квот ЄС, управління запропонуйте переконливий аргумент, що відображається промо-відео через Instagram-це розумний спосіб їзди від primark продажів, ніж несуть витрати інтернет-магазину.

В магазині-тільки логіка, напевно, тільки в ціні сегмент ринку одягу і, зрештою, навіть тим, можливо, доведеться переглянути. Але в даний час немає причин, щоб возитися з формулою, що навіть у м\'якій півріччя, справив прибуток у розмірі майже 10%. Більшість онлайн-тільки бригади з задоволенням. Захоплення інту: пора її припинити?

На жаль, на Інту, торговий центр групи, не більше Primarks. Якби були, то власник озера і Центру Траффорд не став би відчував себе зобов\'язаним зробити розширене заяву, що все у світі торгових центрів-це прекрасний, незважаючи на зростання Амазонки і бідах подобається новий вигляд, іграшок та готелю. Короткий посібник стан здоров\'я Великобританії в роздріб за Показати Приховати Магазини, які збанкрутували 2017-18

Іграшки R нас: 180 магазини працюють 3000 співробітників, звалився 28 лютого. Заборгував 15 млн фунтів ПДВ, у зв\'язку з 1 березня.

В майстерню: 200 електроніки і гаджетів магазинах, заснована в 1972 році, також не вдалося на 28 лютого.

Уоррен Еванс: виробника пішли в адміністрацію на початку лютого.

Схід: модний бренд з майже 50 торгових точок, складених у січні.

Сік корп: історії брендів, в тому числі і Елізабет Емануель і Джо Блоггс пішов в січні.

Multiyork: меблі ланцюжок з 50 магазинах ходила в адміністрацію в листопаді.

Перо і чорний: меблі для спальні та постільних речей фахівець з 25 виходів обвалився в листопаді. Рітейлери під тиском

Новий погляд має борги більш ніж 1 мільярда фунтів і втратила частину свого кредитного страхування, який захищає постачальників, якщо продавець банкрут. Протягом 10 місяців до Різдва, продажі впали на 11%, а збитки натисніть ?висота 123m. Компанія має намір закрити 60 магазинів і змінювати її діапазони моди, але стикається з боротьбою, щоб повернути молодих покупців.

Будинку китайця господар Фрейзер, Sanpower, довелося поквапитися 25 мільйонів фунтів стерлінгів, щоб побачити магазин на Різдво і її борг оцінюється як небажане. Рітейлер намагається зменшити розмір своїх магазинів на 30% і попросив поміщиків, щоб зменшити орендну плату.

Дебенхамс, 178-мережа магазинів, яка понад 200 років, зарубати один з чотирьох керівників і з урахуванням закриттів, щоб скоротити витрати. Він попередив, що доходи були нижче, ніж очікуваний обсяг продажів, прибуток також знизився в результаті того, щоб знижувати ціни, щоб відповідати конкурентам. Фото: Тоні Margiocchi / Баркрофт Зображень/Баркрофт ЗМІ Чи це корисно? Спасибі за ваш відгук.

Точки бездиханне реліз про "запис роздрібного попиту" і "збільшення орендної плати" у своїх центрах, один з них полягає в тому, щоб спробувати переконати Hammerson не піти від ?3.4 млрд. заявку на Інту. Що справа не зовсім безнадійно, оскільки голова Hammerson Девід Тайлер із задоволенням укладемо угоду, якщо у нього були розв\'язані руки. Він поділяє думку, що хороші торгові центри є гідне майбутнє.

Біда в тому, що Тайлер і Ради Hammerson повинні знати свої пригоди у великій біді. Голландський Пенсійний фонд групи ПНГ, другим за величиною акціонером в Hammerson з 7% акцій, виступає проти купівлі Інти і не будете самотні. Простіше кажучи, багато Hammerson інвестори вважають активи своїх компаній, у тому числі Брент-Крос і Бірмінгем, Арена для бою Биків перевершують майна Інту з його охвостьем невеликі центри. Вони не бачать привабливості розбавляючи суміш через всі частки поглинання.

Тайлер & Co були право відхилити по недорогий підхід для себе Hammerson від французької групи Kl?pierre, але терпець їх акціонерів вичерпується. Якщо Інту не переглянути умови, сказав. Час для нової мітлою на wpp?

Жодного прізвища бути кинуті навколо, як потенційний наступний головний виконавчий директор по ВЕС звуки варто ставити. Джеремі готель darroch неба? Навіщо йому це треба? Він зробив стан на небі і створення розплутування сер Мартін Соррелл буде зовсім інший концерт. Адам Крозьє, останнім часом ITV і відразу Саатчі & Саатчі, здається, щасливий на невиконавчих ланцюга. Ендрю Робертсон, керівник рекламного агентства BBDO розмістило, але при імпорті працюють на гучне ім\'я від прямого конкурента було б ризиковано в компанії з такою культурою, як відмінність, як з wpp.

Майже за замовчуванням, внутрішня зустрічі з Марком читали, один з стенд-у головного операційного директора, очевидне ім\'я – починається як будь. Але акціонери підозрюваних віддасть перевагу аутсайдера з нулем прихильність до нинішньої структури з wpp.



Категория: Новости