Компанія asos спробувати перш ніж ви купуєте приносить бампер Різдвяні розпродажі


Опубликованно 01.05.2018 05:27

Компанія asos спробувати перш ніж ви купуєте приносить бампер Різдвяні розпродажі

Асос Компанія asos спробувати перш ніж ви купуєте приносить бампер Різдвяні розпродажі

Дозволяючи покупцям платити тільки за предмети, які вони тримають доводить хіт з молодих покупців, як зростання продажів до ?300 млн. Зої Деревини @zoewoodguardian Чт 25 січня 2018 18.15 за Гринвічем Останнє редагування Четвер 25 січня 2018 18.32 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

Асос виграє частку на ринку від встановлених хай-стріт роздрібної торгівлі. Фото: Християнські Vierig/Getty Зображення

Онлайн мода фірма asos повідомив бампера Різдвяних продажів, як клієнти використовували його "спробувати, перш ніж купити", щоб перетворити свої спальні в кімнати для переодягання.

Продажі рітейлера у Великобританії піднялися на 23% до прориву вартістю 300 мільйонів фунтів стерлінгів протягом останніх чотирьох місяців 2017 року, як і його Легіон молодих покупців, попрямували до місця для вечірніх нарядів і подарунків.

На Асосе виконавчий директор Нік Бейтон, сказав, що можливість для клієнтів, щоб платити тільки за предмети, які вони тримають, а не платити за товар наперед, а потім чекати повернення на повернених предметів, допомогли їй перемогти продажів у складних ринкових умовах. "Двадцятирічних грати свої дебетові і кредитні картки грошові потоки, так що можливість спробувати на моді без пред\'явлення обвинувачення-це набагато краще для них".

Сайти одягу, такі як asos і голосно ридати чи сміятися виграють частку ринку встановлених хай-стріт роздрібної торгівлі, натиснувши на покоління споживачів, які роблять покупки зі своїх мобільних телефонів і взяти їх стилістичні елементи з соціальних медіа. Головною продажів у два рази, на Різдво, в той час як продажі впали у Маркс & Спенсер, найбільший рітейлер у Великобританії одяг, і суперник у наступному вдалося лише невеликий підйом.

Продажі компанії asos у Великобританії піднялися на 23% до ?300.9 м, у той час як міжнародні продажі злетіли на 35% до $ 489.5 м. Акції асос, який дебютував на 20 р) в 2001 році, закрито 3% за ціною 70.80. Вони зросли на третину за останній рік, дохід, який бачив його обігнати ринкову вартість 134-річний Маркс і Спенсер.

Заявив бейтон на asos опрацьовано 20,2 м замовлення протягом чотирьох місяців, що на 30% до 2016 року. Клієнти також провів 3% більше.

Софі Вилмотт, аналітик globaldata, сказав, що Асос став однією з найбільших роздрібних історії успіху Різдва 2017 року. “Асос продовжує серію випереджає своїх багатоканальний конкурентів. Його гнучкість і готовність адаптуватися до мінливих купівельні звички укупі з його впевненістю інвестувати в нові ініціативи вносять основний внесок у її успіх".

Однак вона додала: "хоча Асос, здавалося б, недоторканного з двозначним Великобританія зростання норма, рітейлер повинен постійно пам\'ятати про невеликих молодих мода онлайн чисто грає, такі як ох-ох, сайт missguided і маловідомих брендів, як SilkFred і Міссі Імперії, які повзуть вгору і претендує на більшу частку покупця витратити." Підписатися на щоденні бізнес сьогодні по електронній пошті або слідувати за бізнес-Зберігача на Твіттері @BusinessDesk



Категория: Новости